czwartek, 24 marca 2016

Rolady z indyka nadziewane camembertem i fasolką szparagową


Ciekawe urozmaicenie obiadów. Ja wykorzystałam camembert z zielonym pieprzem, ale równie dobrze możecie skorzystać z tradycyjnego lub innego smakowego.

Porcja dla 2 osób.

SKŁADNIKI

  • 2 filety z piersi z indyka
  • 1 camembert (u mnie z zielonym pieprzem)
  • 100 g żółtej fasolki szparagowej
  • 1 jajko
  • tarta bułka do obtoczenia
  • sól, pieprz (u mnie świeżo mielony kolorowy)
  • margaryna do smażenia


WYKONANIE

Mięso umyć i dobrze rozbić tłuczkiem, po czym przyprawić z obu stron solą i pieprzem. Fasolkę szparagową ugotować do miękkości, camembert pokroić w plasterki. Na każdy kawałek mięsa rozłożyć camembert, na to fasolkę przekrojoną na pół i zawinąć. Jeżeli rolady nie są stabilne, to można je "spiąć" wykałaczkami. 

Do miseczki wbić jajko i rozbełtać je widelcem. Na talerz nasypać tartej bułki. Każdą roladę obtoczyć najpierw w jajku, później w tartej bułce. Na patelni rozpuścić margarynę, ułożyć na niej rolady i smażyć z każdej strony (wymaga to czasu, bo rolada musi przejść aż do środka). Jeżeli mieliście rolady zabezpieczone wykałaczkami, to wyciągnąć je przed podaniem.



Kilka zdjęć, które zdążyłam zrobić w trakcie przygotowywania potrawy :-)

W trakcie rozbijania tłuczkiem mięsa.
Przyprawione już mięso.
Mięso z wyłożonym na nim camembertem.
Mięso z camembertem i fasolką, gotowe do zawinięcia.
Usmażona rolada. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz