niedziela, 12 lipca 2015

Podsumowanie akcji "Kulinarnie z literatury i filmu"

Dziękuję wszystkim uczestnikom za wspólną zabawę i zapraszam do podsumowania akcji kulinarnej "Kulinarnie z literatury i filmu".

Dużą satysfakcję sprawiło mi prowadzenie tej akcji kulinarnej, a jeszcze większą, to że daliście się nią "zarazić" i zaczęliście obserwować książkowych i filmowych bohaterów. Ja osobiście czytając w ostatnim czasie książki, robiłam to zawsze mając przy sobie kawałek kartki i długopis ;-)
Wszystkie dodane przepisy podzieliłam na kategorie i dodałam alfabetycznie. Tak więc zapraszam do lektury ;-)


Chleby i bułki


Ciasta i pozostałe wypieki

Dania obiadowe ( w tym danie główne, zupy, sałatki)


Desery, koktajle i inne słodkie przekąski

Śniadania i kolacje



Wszystkie posty zostały oznaczone linkami przekierowującymi do blogów, do których należą. Zdjęcia są własnością autorów blogów, więc proszę o ich niekopiowanie bez wcześniejszej zgody autorów.

Zapraszam również do kolejnych moich postów z cyklu "Kulinarnie z literatury i filmu".  Już dodane:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz