środa, 15 lipca 2015

Liebster Blog Award - po raz drugi

Zostałam nominowana przez Kuchcik gotuje. Bardzo się cieszę z tego powodu, ale ogólnie cierpię ostatnio na wieczny brak czasu, więc odpowiedzi na pytania trochę mi zajęły ;-)


Od kiedy gotujesz i czy ktoś Ci w tym pomaga?

Już jako dziecko pomagałam (albo też przeszkadzałam) mamie. Gotować zaczęłam w wieku 15 lat, kiedy to moja mama wyjechała pracować na zachód. Aktualnie gotuję sama, ewentualnie zlecam mężowi proste czynności, takie jak obranie ziemniaków ;-)

Najlepsza potrawa, jaką przygotowałaś/eś kiedykolwiek?

Hmm trudne pytanie, bo każdemu smakuje coś innego. Wydaje mi się, że był to tort kokosowy z orzechowym biszkoptem, który zrobiłam na męża urodziny. Przepisu nie ma na blogu, bo go jeszcze wtedy nie prowadziłam.

Bez jakiego sprzętu nie możesz obejść się w kuchni?

Miksera i blendera.

Jakie przyprawy lubisz najbardziej?

Zioła prowansalskie.

Kto był recenzentem pierwszej potrawy wstawionej na Twój blog?

Pierwszym przepisem, który zamieściłam na blogu była tarta jagodowa. To właśnie pozytywna jej ocena zachęciła mnie do poszerzenia tematyki bloga o kulinaria (wcześniej pisałam głównie o podróżach).

Jaki jest Twój smak z dzieciństwa?

Pierwsze co mi przyszło na myśl, to babka owocowa, a do tego kompot :-)

Czy masz produkt lub potrawę, która Cię zaskoczyła swoim smakiem (pozytywnie lub negatywnie)?

Na pewno coś by się znalazło, ale nie potrafię sobie przypomnieć :-)

Jakie napoje lubisz najbardziej?

Zielona herbata, biała herbata, kompoty ze świeżych owoców, koktajle owocowe na bazie kefiru.

Czy masz w sobie jakąś cechę z małego dziecka?

Oczywiście :-) Nawet całe mnóstwo. 

Co wolisz wielki bal czy kameralne przyjęcie?

Trudne pytanie, bo wszystko zależy od towarzystwa. 
 
Co uważasz za swój największy sukces, już osiągnięty lub cel wyznaczony na przyszłość?

Trudno powiedzieć, bo życie składa się z wielu małych sukcesów. Skończyłam studia, mam pracę, mam męża i mam nadzieję, że uda się również z dzieckiem. A życie pokaże co dalej. 



Ostatnio jak nominowałam osoby, to mało która z nich miała czas wsiąść udział w zabawie, dlatego też tym razem nominuję wszystkich z mojej listy znajomych, którzy tylko są w stanie znaleźć trochę czasu na napisanie odpowiedzi ;-) Jeżeli ktoś się skusi, to proszę o wstawienie linka z postem w komentarzu. Pozdrawiam serdecznie.

A oto moje pytania:
  1. Gdyby ktoś zafundował Ci podróż życia, to gdzie byś pojechał/a?
  2. Ulubiony zestaw śniadaniowy?
  3. Jaki gatunek filmów lubisz najbardziej?
  4. Dlaczego prowadzisz bloga?
  5. Ulubiona aktywność fizyczna?
  6. Jakie miejsce w Polsce chcesz zobaczyć?
  7. Ulubiony dzień tygodnia?
  8. Czy masz jakieś zwierzątko? Jeżeli tak, to jakie?
  9. Co sprawia Ci w życiu najwięcej przyjemności?
  10. Ulubiona potrawa?
  11. Jak masz ochotę na coś słodkiego, to jesz......?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz