Coraz częściej nie mamy czasu na zakupy w sklepach stacjonarnych, a decydując się na takowe, niejednokrotnie okazuje się, że w ofercie sklepu nie ma właśnie tego, czego szukamy. Tym razem pod lupę idzie sklep o jakże przyjemnej nazwie Bee.pl. Miałam ostatnio okazję złożyć zamówienie w tym sklepie i chciałam się z Wami podzielić moją opinią.
- Adres strony i logo.
- Jakość zapakowania przesyłki.
Może zacznę od tego, że przesyłka była kompletna, bo to w sklepach internetowych istotny element. Poza złożonym zamówieniem w paczce znalazłam również kilka gratisów. Paczka była zapakowana solidnie, więc nie ma tutaj mowy o tym, że coś szklanego ulegnie stłuczeniu, czy też inne produkty ulegną uszkodzeniu. Jak można zobaczyć na dalszych zdjęciach poniżej, szklane elementy były dodatkowo zawinięte w folię bąbelkową.
- Oferta sklepu.
Gdybym miała przedstawić ofertę sklepu jednym zdaniem, to bym napisała, że to sklep ze zdrową żywnością i całą gamą produktów eko i bio. Ale tak się składa, że to jedno zdanie nie wyczerpuje tematu, bo w sklepie internetowym bee.pl można znaleźć wiele, wiele innych produktów. Więc na początek, jako pierwsza figuruje zakładka "zdrowa żywność", w której znajdziemy całą gamę produktów. Poza podziałem na kasze, mąki, herbaty itp., jest też podział tematyczny tj. dieta bezglutenowa, czy vege. Kolejne zakładki, to suplementy diety i superfoods. I tutaj kończą się zakładki, które dotyczą głównie żywności. Kolejne zakładki, to naturalne kosmetyki, dziecko, dom i ogród, książki. Oczywiście w każdej z zakładek znajdziemy kolejne, bardziej szczegółowe, które ułatwiają odnalezienie szukanych produktów. Przy czym oferta sklepu jest bardzo bogata. Wystarczy wejść na samą zakładkę "książki". Jest ich na prawdę sporo biorąc pod uwagę fakt, że ten sklep, to nie księgarnia internetowa.
Oferta sklepu jest na prawdę ciekawa, więc koniecznie musicie zajrzeć. Można znaleźć w nim produkty, których często nie znajdziemy na półkach sklepowych. I tak dla przykładu: makaron z groszku zielonego fusilli, makaron semolinowy dinozaury dla dzieci, czy też makaron gryczany świderki.
- Poruszanie się po stronie bee.pl.
Interfejs sklepu internetowego bee.pl, jest prosty w obsłudze, intuicyjny i jak można się bardzo szybko przekonać, dopracowany w każdym szczególe. Dzięki zakładką tematycznym można szybko odszukać interesujące nas produkty. Poza zakładkami możemy jeszcze skorzystać z dodatkowych filtrów znajdujących się po lewej. I tak na przykład wybierając zakładkę "zdrowa żywność" następnie "makarony", mamy do wyboru następujące dodatkowe kryteria wyszukiwania: filtr: nowości, pełnowartościowe, cena: od do, dostępność: tylko dostępne, w magazynie, dostawa: 24h, do 3 dni, producent (pominę wymienianie) i na końcu tagi. Można również pójść na skróty i wpisać nazwę szukanego produktu w wyszukiwarce, która znajduje się u góry strony.
- Promocje.
Szukając promocji należy kliknąć w "okazje miesiąca", które znajdują się zaraz obok "szukaj" u góry strony. Można tam znaleźć wiele produktów w atrakcyjnych cenach. Oczywiście w bardziej szczegółowym wyszukiwaniu pomogą nam ponownie filtry po lewej. Dzięki temu można szybko sprawdzić, czy interesujące nas produkty są aktualnie w promocji. Poza samymi promocjami, do przesyłki dodawane są niewielkie gratisy. Nie wiem jednak, czy jest tak zawsze, czy też jest to zależne od złożonego zamówienia.
- Dodatkowe informacje.
Możliwe sposoby płatności za dokonane zakupy, to: przedpłata na konto, przelewy24 lub pobranie. Jeżeli chodzi o metody dostawy, to jest to: odbiór osobisty, odbiór w placówce Poczty, paczka pocztowa, paczkomaty lub kurier. Całą tabelę wraz z cennikiem można zobaczyć na stronie. Aby za przesyłkę pocztową, paczkomat, czy też kuriera nie zapłacić nic, należy złożyć zamówienie na kwotę 199,00 zł. lub więcej.
- Czy polecam sklep bee.pl
Sklep bee.pl ma nie tylko miłą nazwę i logo, ma również świetną obsługę i ciekawy asortyment. Jeżeli męczą Was zakupy w sklepach stacjonarnych, to polecam Wam sklep bee.pl, bo w ten sposób zaoszczędzicie mnóstwo własnego czasu. Sklep internetowy bee.pl polecam w szczególności osobom dbającym o zdrowie, preferującym naturalne produkty i mającym problemy zdrowotne (np. nietolerancję glutenu).
Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.
OdpowiedzUsuńAkurat ja niestety nie znam tego sklepu więc również nie bardzo mogę nic na jego temat powiedzieć. Za to jak przeczytałam na stronie http://www.abcpraca.pl/jak-sprzedawac-produkty-na-amazon/ to ja także zaczynam poważnie rozważać sprzedaż produktów na Amazonie.
OdpowiedzUsuńZapraszamy do naszego sklepu spożywczego: Rogalik.net
OdpowiedzUsuńTeż recenzuję.
OdpowiedzUsuńSkoro szukanie opinii, to ja sugerowałabym jeszcze poznanie bliżej portalu https://goodatservice.com/. Moim zdaniem to jedno z numerów jeden, jeśli chodzi ogólnie o recenzje w sieci. Piszą rzetelnie i dobrze, a też czasem niekoniecznie chwalą. Wszystko zależy naprawdę od tego, jak firma się spisuje.
OdpowiedzUsuńBeznadzieja. Wszystkie produkty porozwalane w paczce. Niby paczka nie była uszkodzona, ale w środku wszystko rozlane i rozsypane. Obsługa reklamacji tragedia. Najgorszy sklep internetowy.
OdpowiedzUsuńSpakowane tragicznie, bez pomyślunku i zabezpieczenia. Wszystko rozwalone i rozsypane do wyrzucenia. Każdy produkt uszkodzony. Druga paczka nie dotarła. Obsługa reklamacji oporna do zwrotu środków. To już druga taka akcją z nimi, więc to już nie przypadek.Najgorszy sklep internetowy. Tragedia. Nie polecam.
OdpowiedzUsuńRównież nie mogę doprosić się kontaktu z tą firmą.Zakupiłam szczotkę elektryczną do czyszczenia i uwaga!!!!działała 5 minut.Strasznie tandetna chińszczyzna.Odesłałam produkt licząc na odpowiedz, ale od 15.12.21 do dziś 25.01.22 nie otrzymałam mimo ponawiania maili odpowiedzi.Telefon nie odpowiada.Złożyłam nawet kolejne zamówienie z płatnością przy odbiorze i prośbą o kontakt telefoniczny,ale głucho, nikt nie odpowiada.Ponad 100zł z przesyłkami ktoś ze sklepu najzwyczajniej mi ukradł.Zastanawiam się nad zgłoszeniem tej sprawy!
OdpowiedzUsuńWarto wiedzieć, że opinie google można bez problemu kupić. Wiele sklepów i firm korzysta z takiej opcji i w ten sposób promuje swoje usługi.
OdpowiedzUsuńW zasadzie wuj by mnie obchodziło, co to za sklep - gdyby nie to, że przysyłają mi spam. Amatorzy jacyś, w pelerynę kopani.
OdpowiedzUsuńZawsze patrzę na opinie o danym sklepie internetowym zanim zrobię w nim zakupy. Nie chcę potem się rozczarować, czy to złym towarem, czy czasem dostawy albo po prostu złym zapakowaniem. Sklepy powinny korzystać z najlepszych materiałów do pakowania, taśmy od https://tcmservice.pl/pl/tasmy-pakowe sprawdzą się idealnie do takiego pakowania towarów. Taśmy są solidne, wytrzymałe, odporne na zrywanie. Można zamawiać takie z nadrukami, na przykład z nazwą firmy.
OdpowiedzUsuń