poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Opinia o supermarkecie on line frisco.pl


Nie zawsze mamy czas, by wybrać się na dłuższe zakupy i tutaj dobrym rozwiązaniem są zakupy internetowe w supermarkecie on line. Właśnie sama skorzystałam z takiej możliwości, tym bardziej, że potrzebne były mi bardzo różnorodne produkty, a wiem z doświadczenia, że nie ma ich wszystkich w jednym supermarkecie, tylko czekałaby mnie wyprawa do minimum dwóch. Pewności też nie mam czy udałoby mi się wszystko kupić, bo mieszkam w pobliżu małego miasteczka, gdzie wybór marketów jest dosyć skromny.


  • Adres sklepu i logo: https://www.frisco.pl/



  • Szybkość realizowania zamówienia.
Zamówienie złożyłam 13 kwietnia, następnego dnia dostałam potwierdzenie przyjęcia zapłaty (płaciłam przelewem bankowym), zaś w kolejnym dniu zamówienie zostało już skompletowane i wysłane kurierem. Zamawiałam całą masę produktów, praktycznie z każdej możliwej zakładki tematycznej, a mimo to zamówienie zostało skompletowane bardzo szybko, co dobrze świadczy o supermarkecie i jego zorganizowaniu.


  • Obsługa klienta i kontakt.
Bardzo dobra obsługa i kontakt, co mile zaskakuje przy tak dużym sklepie internetowym. Na wiadomość wysłaną e-mailem dostałam odpowiedź do kilku minut, a sprawa, z którą się zwróciłam, została załatwiona od razu.


  • Jakość zapakowania przesyłki.
Zamawiałam dużą ilość towaru i muszę przyznać, że byłam pozytywnie zaskoczona tym, że wysłany został on w dwóch oddzielnych kartonach. Dodatkowym plusem jest również podział towaru: w jednej przesyłce znajdowały się artykuły domowe typu proszki, płyny, zaś w drugiej przesyłce były wszystkie artykuły spożywcze. Osobiście pakując zakupy z koszyka do reklamówek, również stosuję taki podział by żywność nie była z środkami czystości itp. 

Każda z przesyłek była dodatkowo zabezpieczona tekturami, zaś produkty w szkle były owinięte folią bąbelkową.







  • Oferta sklepu.
Supermarket posiada bogaty asortyment. Łatwo wyszukuje się potrzebne produkty. Można skorzystać z zakładek tematycznych lub bezpośrednio z wyszukiwarki. W asortymencie można znaleźć dużą różnorodność marek, w tym również wiele ekologicznych, co moim zdaniem jest dużym atutem sklepu. 

  • Dodatkowe informacje:
Po wejściu na stronę supermarketu on line, należy wpisać (w górnym prawym rogu) kod pocztowy. Po jego wpisaniu będą się wyświetlać tylko te produkty, które są dostarczane do naszej miejscowości. Bezpłatna dostawa kurierem już od zamówienia za 150 zł.

  • Czy bym poleciła ten supermarket on line?
Myślę, że mogę go polecić z czystym sumieniem, a to dlatego że:
  1. W supermarkecie można znaleźć wiele promocji. Wiele produktów nawet bez promocji posiada atrakcyjną cenę.
  2. Robienie zakupów jest wygodne, bo można w każdej chwili odejść od komputera i sprawdzić, czego jeszcze nam brakuje. Osobiście kilka razy wędrowałam do kuchni.
  3. Bogata oferta produktów, w tym również ekologicznych. Można wybierać spośród różnych marek.
  4. Wszystko w jednym miejscu.
  5. Prosty i przejrzysty interfejs. Bez problemu znalazłam wszystkie produkty, które były mi potrzebne.
  6. Dużo ułatwień, np. po wybraniu zakładki "Spożywcze", następnie kategorii "Syrop", można dodatkowo produkty posortować według interesującej nas kategorii (np. cena) lub wybrać bezpośrednio markę, która nas interesuje. Dodatkowo można zobaczyć, które produkty nie zawierają cukru, które są wegetariańskie, a które organiczne.

1 komentarz: