wtorek, 10 maja 2016

Wiosenny koktajl witaminowy z brokułem, truskawkami, żurawiną i bananami


Myślę, że nikogo nie trzeba przekonywać o bogatej zawartości witamin w tym koktajlu. Już sam brokuł uważany jest za jedno z najzdrowszych warzyw na świecie. Koktajl jest pożywny i nie zawiera żadnych sztucznych cukrów, tylko te naturalne, które są zawarte w owocach.

SKŁADNIKI na 4 duże szklanki

  • 450 g truskawek
  • 100 g mrożonej żurawiny
  • 3 banany
  • 70-100 g brokuła (u mnie 70 g)
  • 800 ml zimnego kefiru


WYKONANIE

Żurawinę wcześniej odmrozić. Banany obrać ze skórki, truskawki umyć, obrać z szypułek. Wszystkie składniki koktajlu umieścić w misie blendera i włączyć urządzenie. Miksować do momentu, aż powstanie jednolita masa. Podawać od razu. Szklanki można udekorować połówkami truskawek (ja korzystałam z mrożonych, więc nie miałam takiej możliwości).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz