środa, 6 maja 2015

Akcja kulinarna: Kulinarnie z literatury i filmu

Zapraszam wszystkich blogerów do wzięcia udziału w akcji "Kulinarnie z literatury i filmu". Link do akcji.

Na sam pomysł wpadłam czytając książkę "Rywalki" Kiery Cass. Byłam akurat nie tyle głodna, co raczej miałam smak na przekąskę, więc opis truskawkowych ciastek poruszył dosyć mocno moją wyobraźnię. Jak się okazało do tego stopnia, że od razu zaczęłam planować, jak owe ciasteczka mogłyby wyglądać. Tak też powstały muffinki truskawkowe, a w przyszłości pojawią się zapewne kolejne inspiracje do stworzenia kolejnych przepisów.
Pomysł wydał mi się na tyle ciekawy, że chciałam się z nim podzielić i zaprosić do zabawy kolejne osoby :-) Nie trzeba się ograniczać oczywiście do samych książek. Inspiracji można szukać również w filmach.


Kolejną książką, w której znalazłam całe mnóstwo potraw jest "Góra Skorpiona" John'a Flanagan'a. Do jednej z nich już się przymierzam, z tym że brak mi jak na razie potrzebnych składników :-)


Jeszcze raz serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w zabawie :-)


Akcja zostanie podsumowana na moim blogu po jej zakończeniu (akcja trwa od 7 maja 2015 do 10 lipca 2015).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz