środa, 22 marca 2023

Recenzja książki "Magia koloru dla początkujących" Richarda Webster'a


Tytuł: Magia koloru dla początkujących

Autor: Richard Webster

Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece


Dzięki uprzejmości księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl w moje ręce trafiła książka "Magia koloru dla początkujących" Richarda Webster'a. Niniejszą książkę znajdziecie na stronie księgarni w kategorii: Poradniki/Medycyna naturalna, uzdrawianie.


Richard Webster, to bez wątpienia autor książek, po które warto sięgać. "Magia koloru dla początkujących" pozwala zapoznać się kolejno ze znaczeniem, jakie wywiera kolor w naszym życiu w każdym jego aspekcie. Mi najbardziej spodobały się metody leczenia kolorami, gdzie autor wnikliwie wyjaśnia, który kolor pomaga na konkretne schorzenie. Równie ciekawe są medytacje z kolorami. Książka jest podzielona na przejrzyste rozdziały, dzięki czemu wracając do niej można szybko odszukać pożądane zagadnienie. Autor nie tylko wnikliwie opisuje kolory i ich znaczenie, ale również sięga dalej i podaje sposoby na wyliczenie wg numerologii własnych kolorów aury, tłumaczy, co oznaczają nasze ulubione kolory, przedstawia sposoby na pracę z mandalami, opisuje kryształy i kamienie, przedstawia kolory powiązane z dniami tygodnia, z planetami, a nawet z naszymi znakami zodiaku, nawiązuje również do kolorów w naszym domu. Osobiście po jej przeczytaniu jestem oczarowana kolorami. Wiedza zupełnie zmienia nasze spojrzenie na wszystko. Po lekturze tej książki, polecam gorąco sięgnięcie również po "Odczytywanie aury dla początkujących". Temat się ładnie zazębia i uzupełnia.






Chciałam jeszcze krótko nawiązać do obliczania wg numerologii swojego koloru podstawowego aury i kolorów prześwitujących. Pisałam już o tym w recenzji książki "Odczytywanie aury dla początkujących". Sam kolor podstawowy wynika z daty urodzenia, więc jest niejako niezmienny i mi się sprawdził, a nawet potwierdził, bo zaczynam widzieć w końcu aurę w kolorach. Jednakże sposoby na obliczenie kolorów prześwitujących aury, różnią się u autora w obu książkach. W "Magia koloru dla początkujących" autor podaje wyliczenia na podstawie nadanego imienia i nazwiska (w przypadku kobiet, więc rodowego nazwiska). Zaś w książce "Odczytywanie aury dla początkujących" autor zaleca już tutaj ostrożność i pisze, że powinno się wyliczać z aktualnego. Mało tego, pisze nawet, że powinno się wyliczać z imienia, z którego korzysta się najczęściej i jakim zwracają się do nas inni (czyli np. prawidłowe będzie Ela, a nie Elżbieta, jeżeli tak zwracają się do niej wszyscy). Mi sprawdziły się wszystkie kolory prześwitujące na podstawie aktualnych danych personalnych. Wyliczając sobie z nazwiska rodowego, wyszedł mi kolor różowy. Próżno go aktualnie szukać w mojej aurze. Ja go nie zobaczyłam, a wahadełko również potwierdziło, że go nie mam. Pytanie tylko brzmi, czy go miałam kiedyś? Czy kolory prześwitujące mogą się zmieniać? Czy też od początku było wiadomo jak potoczą się moje losy i dlatego też takie mam kolory? To taka mała zagwozdka ;-) 


Opis książki "Magia koloru dla początkujących" Richarda Webster'a dostępny na stronie TaniaKsiazka.pl:


BESTSELLEROWA MAGICZNA SERIA DLA POCZĄTKUJĄCYCH

„Magia koloru” - odkryj wielką moc barw!

Dzięki tej niezwykłej książce, napisanej przez specjalistę z zakresu koloru, odczytywania aury i pracy z czakrami, w pełni wykorzystasz moc barw. Dowiesz się, jakie kolory wykazują się uzdrawiającymi właściwościami. Czerwieni na przykład możesz używać do rozwiązywania problemów związanych ze wzrokiem, słuchem, węchem, smakiem i dotykiem. Przydaje się ona także w dolegliwościach mięśniowych i chorobach wątroby. Z kolei żółty zapewnia energię układowi mięśniowemu, nerwowemu oraz mózgowi. Wykorzystaj zawarte w poradniku informacje o kolorach, aby dbać o zdrowie pod względem mentalnym, emocjonalnym, duchowym i fizycznym.

Dodatkowo poznasz niezwykły wpływ poszczególnych kolorów na twój umysł i emocje. W barwach tkwi także ezoteryczna moc. Możesz używać wybranych kolorów w codziennej magii oraz pracy z czakrami i aurą. Korzystaj świadomie z magii barw i zadbaj o swój rozwój duchowy. Pomogą ci w tym zaproponowane przez autora medytacje, wizualizacje czy ruch z wykorzystaniem koloru. Dzięki kolorom możesz lepiej zrozumieć siebie, dotrzeć do swego wnętrza i zajrzeć w przyszłość.





2 komentarze:

  1. Ciekawa pozycja. Chętnie zaglądnę do mojej ulubionej księgarni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie ciekawy autor. Jego poprzednia książka, której recenzję pisałam, jest jeszcze lepsza. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń