środa, 30 marca 2022

Cranberry Mimosas



Tradycyjnie drink Mimosa, to połowa soku pomarańczowego i połowa szampana lub Prosecco. Przyjęło się jednak, że drink ten jest łączony z innymi sokami. Ja w moim zdecydowałam się na sok żurawinowy. Jeżeli wykorzystujecie sklepowy słodzony, to proporcje to pół na pół. Ja wykorzystałam 100% sok z żurawiny niesłodzony, więc dodałam nieco syropu cukrowego. Syrop cukrowy to nic innego jak rozpuszczony w wodzie cukier i można go przygotować samemu. Należy wybrany cukier rozpuścić z odrobiną wody podgrzewając go i mieszając energicznie, tak aby nie powstał nam karmel.




SKŁADNIKI 1:1

  • sok żurawinowy
  • Prosecco
  • opcjonalnie mrożona żurawina



WYKONANIE


Prosecco i sok powinny być schłodzone. Do wysokiego kieliszka do szampana wlać w proporcji pół na pół sok żurawinowy i Prosecco. Opcjonalnie dodać mrożoną żurawinę.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz