czwartek, 12 maja 2022

Pomysłowo i zdrowo z bee.pl


 


Czy macie takie "miejsce", w które lubicie wracać na zakupy? Ja zawsze wracam do sklepu internetowego bee.pl . Dzieje się tak nie bez powodu. Mogę tam znaleźć wszystkie produkty, które mnie interesują. W dodatku w jednym miejscu. Dzięki temu mam również darmową dostawę. Przy czym nie muszę się obawiać, że w przesyłce czegoś zabraknie, czy też, że coś się uszkodzi w trakcie transportu. Paczki otrzymane ze sklepu bee.pl są zawsze kompletne i solidnie zapakowane. W dodatku są eko, bo zamiast metrów folii bąbelkowej, sklep bee.pl wykorzystuje do pakowania i zabezpieczenia produktów specjalny papier. Przypomina on miękką, a zarazem grubą tekturę i świetnie się sprawdza. Na zdjęciu powyżej moja ostatnia przesyłka z bee.pl.





Po co ja najczęściej sięgam w sklepie internetowym bee.pl ? Bez wątpienia po zdrową żywność, suplementy diety i artykuły spożywcze z zakładki Kuchnie Świata. W sklepie bee.pl można kupić wiele produktów z różnych kategorii. U góry strony znajdują się zapisane wytłuszczonym drukiem zakładki tj. żywność BIO, czy kuchnie świata. Klikając w kategorię rozwija nam się kolejna lista: produkty spożywcze i delikatesy, woda i napoje, soki, suplementy diety, uroda, mama i dziecko, zabawki, chemia i detergenty, dom i ogród, pies i kot, książki. Każda z wymienionych zakładek oferuje nam kolejne, więc można łatwo znaleźć poszukiwane artykuły i kompletować je w koszyku. Wiele z oferowanych artykułów jest często w promocji. Można również skorzystać z wyszukiwania, jeżeli interesuje Was konkretny artykuł. 


Wspominałam już wcześniej, że jakość przesyłek jest bardzo wysoka. Nigdy nie brakuje żadnego artykułu (a zamawiałam już w sklepie internetowym bee.pl wielokrotnie), wielkość paczki jest dostosowana do zamawianych artykułów, więc nic nie jest zgniecione lub uszkodzone. Dodatkowo zamiast metrów folii bąbelkowej otrzymujemy produkty zabezpieczone specjalnym grubym papierem, który podlega recyklingowi. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona, a syn wręcz zachwycony, bo w przedszkolu w kółko wałkują tematy bycia ekologicznym. 

Opcji dostawy jest również wiele do wyboru. Moje przesyłki zamawiałam już kurierem, pocztą polską, a ostatnia przyszła mi do paczkomatu.






Zdrowe śniadanie z bee.pl


Robiąc zakupy w sklepie bee.pl zawsze jako pierwsze lądują w moim koszyku granole i musli. Czasami kupuję również gotowe owsianki i jaglanki, które wystarczy zalać wodą. To świetna alternatywa do pracy, gdy brak nam czasu na przygotowanie śniadania. Ja moje śniadania do pracy zazwyczaj przygotowuję już dzień wcześniej. Mam wtedy więcej czasu, aby starannie dobrać wszystkie składniki. W trakcie zakupów w moim koszyku lądują również pasty warzywne, bo nie zawsze mam ochotę na śniadanie jeść warzywa, a są one istotne w naszej diecie. 

Śniadanie, jako pierwszy nasz posiłek jest niezwykle ważne. Powinno nam dostarczyć energii i niezbędnych składników odżywczych na dobry początek dnia. Równie ważne jest dostarczenie organizmowi odpowiedniej ilości białka. Dlatego też łączę granolę lub musli z jogurtem typu islandzkiego (skyr), ewentualnie z jogurtem naturalnym lub maślanką. Dodaję również świeże lub mrożone owoce, mieszanki orzechów lub bakalii, siemię lniane, a czasami łyżkę miodu (polecam w szczególności miód z rokitnikiem dostępny w sklepie bee.pl). Wszystkie wymienione przeze mnie produkty możecie również kupić w sklepie bee.pl. Ja uzupełniłam tym razem mój zapas migdałów. Będąc już przy temacie śniadania chciałam jeszcze poruszyć temat suplementacji. Wiele osób zażywa suplementy diety (w szczególności witaminy) z rana jeszcze przed śniadaniem. Jeżeli zażywacie suplementy diety, to pamiętajcie, aby to robić po posiłku. W szczególności po takim, w którym spożywacie tłuszcze, bo to one sprawiają, że suplementy diety lepiej się przyswajają. Polecam również zaopatrzenie się w suplementy diety w sklepie bee.pl , bo posiada on bardzo dużą ofertę i wiele z nich można nabyć w promocyjnych cenach.



Poniżej zdjęcie mojej miski mocy: twaróg, jogurt naturalny, jagody i Granola Inna Bajka czekolada i truskawka. Grzechu warta, sycąca i pełna zdrowia i energii na cały dzień. I taka ciekawostka. Czy wiecie, że surowe jagody mogą poprawić nie tylko Wasze zdrowie, ale również sylwetkę? Spożycie ich w stanie surowym przyśpiesza trawienie, a nawet ma efekt przeczyszczający. Gdy zaś jagody ugotujecie np. zrobicie z nich kompot, to mają właściwości odwrotne. Pomogą Wam z biegunką, a spożyte w nadmiernych ilościach nawet zatwardzą.



Kuchnie Świata z bee.pl


Nie trzeba być szefem kuchni, aby przygotować pyszne potrawy z różnych stron świata. Największym problemem w trakcie przygotowywania takich potraw, jest ich właściwe doprawienie. Polecam na początek zakup gotowych sosów i dodatków, bo pozwalają się one przekonać, jak powinna finalnie smakować dana potrawa. Moje pierwsze Pad Thai przygotowałam posiłkując się gotowym sosem WOK Pad Thai zakupionym w sklepie bee.pl. Do przygotowania smażonego makaronu wystarczy dodać sosu sojowego, ale można również wykorzystać gotowy sos np. do potraw z woka. Poniżej linkuję Wam kilka przepisów z kuchni świata.



Pad Thai z kurczakiem, do którego wykorzystałam gotowy sos WOK Pad Thai.


Zupa azjatycka, do której wykorzystałam ciemny sos sojowy. Można również dodać sosu rybnego, ostrygowego lub innego. 


Quesadilla - wykorzystałam gotowy sos taco z salsą warzywną. 


Smażony makaron, w którym wykorzystałam ciemny sos sojowy. Polecam dodać więcej warzyw. Można również dodać gotowe sosy do woka. 


Szybki i zdrowy obiad z bee.pl


Zawsze staram się przygotowywać obiady w domu. Zwracam również szczególną uwagę na ich jakość. Zazwyczaj każdy obiad przygotowuję od podstaw, jednak czasami lubię mieć pod ręką również zdrową i szybką alternatywę. Dlatego też robiąc zakupy w sklepie bee.pl wrzucam zawsze do koszyka takiego gotowca jak np. Kaszetka Bonduelle. Poniżej wersja z cukinią, do której dodałam mięso z kurczaka. Podrzucam również link do przepisu ma rozszerzoną wersję Kaszetki Bonduelle z burakiem.




Kaszotto z kurczakiem, burakiem, fetą, jogurtem i rukolą. Pyszne i zdrowe, w dodatku ekspresowo gotowe.


Zdrowa sylwetka z bee.pl


W moim ostatnim zamówieniu znalazły się batony proteinowe. Oczywiście nie bez powodu. Jeszcze rok temu miałam straszną nadwagę i całe mnóstwo zbędnego tłuszczu na ciele. Nie wiedziałam jak mam schudnąć, więc robiłam sobie najgorszą rzecz jaką można było. Ograniczyłam drastycznie ilość spożywanych kalorii i ćwiczyłam codziennie wszystko, co się dało. Oczywiście schudłam, ale byłam ciągle skrajnie wycieńczona i śpiąca (taaak głodna również). Bo tak się składa, że dobra dieta, to zdrowa dieta. Zrozumiałam to po pierwszych dwóch miesiącach złej diety. Diety, po której efekt jojo jest pewny. Zaczęłam wtedy szukać lepszych rozwiązań i miałam to szczęście, że znalazłam. W trakcie kompletowania zamówienia w sklepie bee.pl trafiłam na książkę "Mit kalorii" Jonathana Bailora. W skrócie. Kaloria nie jest równa kalorii. Przykład: zjedzcie batonik (około 550 kcal) i dla porównania zjedzcie całego brokuła (około 177 kcal). Po batoniku szybko poczujecie głód, zaś taka ilość brokułu dosłownie zapcha Was na długi czas. Oczywiście o ile w ogóle dacie radę zjeść całego. Po brokule jesteście nie tylko syci, ale Wasz bilans kalorii jest nieporównywalnie niższy. Są kalorie, które warto jeść, bo nasycą nas na dłużej i dostarczą potrzebnych składników odżywczych. Najważniejsze są warzywa i białko. Tłuszcz jest owszem kaloryczny, ale czasami również niezbędny. Ważne są również ćwiczenia. Z tym, że nie codzienne fitness, bieganie itp., które sprawiają, że brakuje nam czasu dla najbliższych i dla siebie. Ważny jest trening siłowy. Prawidłowy trening sprawia, że wystarczy, gdy ćwiczymy 2 razy w tygodniu. Jeszcze jedna ważna kwestia. Każdemu się wydaje, że ćwicząc spala tłuszcz. No więc niestety nie do końca tak jest. Organizm bardzo się stara zostawić nasz tłuszcz na czarną godzinę. Dlatego też często gdy ćwiczymy, to zamiast spalać tłuszcz, spalamy faktycznie mięśnie. Aby temu zapobiec należy jeść białko. Pozwala ono budować naszą masę mięśniową. Mam w domu czyste białko, które wypijam po treningu. Ale czasami potrzebny jest również zastrzyk energii, więc batoniki proteinowe świetnie się do tego nadają. Dostarczają nam białka, a równocześnie dają sporą dawkę energii. Pamiętajcie jednak, że lepszą opcją jest czyste białko po treningu.




Zdrowe, bo naturalne z bee.pl


W sklepie bee.pl znajdziecie bardzo bogatą ofertę orzechów, bakalii, nasion itp. Ja mam zawsze w domu pełne zaopatrzenie. W szczególności migdałów. Zjadam je jako przekąską między posiłkami lub dodaję do owsianki lub deseru. Przeczytałam kiedyś, że Ojciec Klimuszko zaleca zjadanie codziennie 2-3 migdałów w celu zapobiegania wystąpieniu raka. Ma to sens. Chociaż osobom, które już borykają się z tą straszną chorobą polecam pestki moreli. 



Migdały kupuję dla całej rodziny. Również dla mojego 5 letniego syna. Na inne orzechy ma alergię, a ważne jest, aby dzieci w jego wieku jadły również twarde posiłki. To właśnie dzięki gryzieniu twardych posiłków rozwijają się odpowiednie mięśnie w buzi i poprawia się wymowa. Więc dajcie dzieciom gryźć orzechy, surowe marchewki, twarde jabłka itp.




Robiliście już zakupy w sklepie internetowym bee.pl ? Podzielcie się swoimi wrażeniami w komentarzu. Ja jestem zadowolona, bo udało mi się odkryć wiele nowych produktów, do których wracam. Po tak wielu wizytach w sklepie bee.pl nie jestem w stanie napisać o nich nic negatywnego. Nigdy nie zdarzyły mi się żadne nieprzyjemne sytuacje. Zawsze wszystko, co zamawiam trafia do mnie w idealnym stanie. Wszystko jest zgodne z opisem i solidnie zapakowane. Także gorąco Wam polecam zakupy w sklepie bee.pl.


1 komentarz: