niedziela, 2 listopada 2014

Liebster Blog Award

Na wstępie chciałabym podziękować Joannie Chmielewskiej-Ułas za nominowanie mnie. Byłam bardzo mile zaskoczona. Bardzo dziękuję.

W ramach wyjaśnienia, Liebster Blog Award to nic innego jak zabawa blogerów, polegająca na wzajemnym wyróżnianiu się. Jest to też okazja do zadaniu kilku prostych pytań autorowi/autorce wyróżnionego bloga, a przy okazji dowiedzenia się o nim paru rzeczy, mniej lub bardziej istotnych.

Liebster Blog Award
liebster2 

Zasady zabawy:
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego Blogera, w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Witam więc wszystkich. Na imię mi Beata.

Joanna zadała mi następujące pytania:

1. Pierwsza czynność po przebudzeniu.

Wyłączenie budzika :-)
 
2. Sposób na udany dzień.


Pozytywne nastawienie. Chociaż ono też nie zawsze pomaga, bo jak w pracy skumuluje się sporo stresujących sytuacji, to dzień i tak zamienia się w zły :/ Więc najlepszy sposób na udany dzień... to wziąć urlop i gdzieś pojechać ;-)

3. Ulubiony film.


Sherlock Holmes, Piraci z Karaibów, Władca Pierścieni

4. Sposób na udany biszkopt ;)


Jak chcę żeby biszkopt mi się na 100% udał, to korzystam z przepisu babci.
 
5. Ciasta/potrawy które najchętniej przygotowujecie.


Z ciast najchętniej robię torty typu biszkopt+krem+strojenie, a z dań lubię robić potrawy z makaronem np. spaghetti.
 
6. Coś co Wam jeszcze nigdy nie wyszło - (chodzi o gotowanie).


Hmm... Jak coś mi nie wyszło za pierwszym razem, to ucząc się na błędach, za drugim razem odnosiłam sukces.

7. Kawa czy herbata? 


Herbata, szczególnie zielona i biała. Kawę też lubię pić, ale po operacji nie było mi wolno, więc przerzuciłam się na kawę zbożową.
 
8. Sposób na relaks.

Czytanie książki, spacer i oczywiście pisanie bloga.

9. Dlaczego prowadzisz swój blog? 


Sprawia mi to przyjemność. Dzięki prowadzeniu bloga poznaję nowe osoby, uczę się czegoś nowego od innych i dzielę się tym, co mi już wyszło :-)
 
10. Jakie jest twoje motto życiowe - czy się w życiu kierujesz?

Wiele mott można by tu wpisać i z każdym wielu z nas się zgodzi, ale ja napiszę krótko, swoimi słowami. Po pierwsze w życiu swoim staram się mieć zawsze cel, bo trudno cokolwiek osiągnąć idąc ślepo przed siebie. Po drugie staram się iść przez życie tak, żeby nikogo nie krzywdzić, ale równocześnie, żeby i mnie nikt nie krzywdził (w taki czy inny sposób). Można by pomyśleć, że z czasem pójdzie coraz prościej, ale jakoś tak wcale nie jest :-) Ale cieszę się, że dotychczas wszystkie z postawionych sobie celów osiągnęłam: skończyłam studia, zobaczyłam piramidy w Egipcie, mam pracę i co najważniejsze kochającego męża.
 
11. Co cenisz u ludzi?

Na pewno dobroć i wyrozumiałość. W końcu nie każdy musi wszystko umieć. A odnośnie dobroci, wielu ludzi bywa podłych i tego do dziś zrozumieć nie mogę, bo co im to daje? 



Nominuję następujące osoby/blogi:
  1. Krystyna Boner, Kuchnia u Krysi
  2. Betty gotuje, kucharskieprzepisybetty
  3. Marta Kozian, Podróże M&M 
  4. Ewa J.B., Ty też to potrafisz -tobie też musi się udać
  5. Marzena Szkodzińska, Kulinarne Szaleństwa Maniusi
  6. Małgorzata K., To co lubię 
  7. Weronika Domogród, Domogród 
  8. Echa Swantewita, Echa Swantewita  
  9. T&M podróżniczo, T&M podróżniczo
  10. bułka z chlebem, bułka z chlebem
  11. Klaudia Pałka, Tropikalna kuchnia


Pytania do Was:

  1. Gdyby ktoś zafundował Ci podróż życia, to gdzie byś pojechał/a?
  2. Ulubiony zestaw śniadaniowy?
  3. Jaki gatunek filmów lubisz najbardziej?
  4. Dlaczego prowadzisz bloga?
  5. Ulubiona aktywność fizyczna?
  6. Jakie miejsce w Polsce chcesz zobaczyć?
  7. Ulubiony dzień tygodnia?
  8. Czy macie jakieś zwierzątko? Jeżeli tak, to jakie?
  9. Co sprawia Ci w życiu najwięcej przyjemności?
  10. Ulubiona potrawa?
  11. Jak masz ochotę na coś słodkiego, to jesz......?
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i jeszcze raz dziękuję za nominację :-)

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz