czwartek, 2 marca 2017

Recenzja książki "Miłośniczki Czekolady i ślub" Carole Matthews


Tytuł książki: Miłośniczki Czekolady i ślub
Autorka: Carole Matthews
Wydawnictwo: HarperCollins


W ostatnim czasie raczej unikałam literatury typowo kobiecej, zaś chętniej sięgałam po fantastykę, czy też kryminały. Książkę "Miłośniczki Czekolady i ślub" wygrałam w konkursie. Sam tytuł wzbudził moje zainteresowanie, bo w końcu prowadzę bloga kulinarnego. O ile do książki podchodziłam sceptycznie, o tyle szybko zmieniłam zdanie. Czyta się ją przyjemnie i wbrew pozorom porusza ona wile życiowych problemów z jakimi boryka się niejedna osoba. Mimo, że książka jest kontynuacją przygód grupy kobiet kochających czekoladę, to treść napisana jest w taki sposób, że szybko dowiadujemy co działo się wcześniej i bez problemu możemy kontynuować książkę.


Bardzo spodobało mi się to, że książka nie przedstawia wyidealizowanego Świata, tylko porusza współczesne problemy. Nie chcę zdradzać treści, więc napiszę tylko, że każda z bohaterek ma różne sprawy, z którymi musi sobie poradzić. Oczywiście jak głosi już sam tytuł jest duuuużo czekolady ;-)

Okładka jest miękka i bardzo ładna. Oczywiście z nawiązaniem do samego tytułu, czyli mamy Pannę Młodą otoczoną kwiatami i... słodyczami ;-)

Książkę mogę polecić z czystym sumieniem, bo czyta się ją szybko i przyjemnie. Dodatkowo dzięki temu, że ma miękką okładkę, to nie jest zbyt ciężka, więc można śmiało zabrać ją do walizki jadąc na wakacje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz