poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Drink Swimming Pool


Drink Swimming Pool jest bardzo łatwy w przyrządzeniu, a zarazem ciekawie się prezentuje. Delikatny niebieski kolor kojarzy się dosłownie z przyjemnie zimną wodą w basenie. Mi się nastrój od razu poprawił ;-) W smaku nieco ostry, więc jeżeli preferujecie delikatne drinki, to można zmniejszyć ilość wódki, a dodać soku z ananasa. Podane poniżej proporcje są przeznaczone na drinka średniej wielkości i do moich dużych szklanek drinkowych musiałam zwiększyć proporcje.


SKŁADNIKI NA 1 DRINKA (średniej wielkości)
  • 50 ml rumu
  • 25 ml wódki
  • 20 ml blue curacao
  • 50 ml soku ananasowego
  • 30 ml mleczka kokosowego
  • kostki lodu


WYKONANIE

Kostki lodu wrzucić do szklanki drinkowej. Pozostałe składniki wymieszać w shakerze lub blenderze (u mnie był to blender). Przelać do szklanki i udekorować sezonowymi owocami lub innymi dodatkami, tj. palemkami, parasolkami, kolorowymi słomkami. Mi za dekorację posłużył kawałek skórki z cytryny i parasolka, bo akurat nic innego nie miałam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz