piątek, 16 czerwca 2017

Śniadanie jak z płatka, czyli truskawki z płatkowym miksem


Płatki Lubella kakao i miód stawiają na bliskość natury, tak więc zabrałam moje śniadanie i wyruszyłam szukać odpowiedniego miejsca. Zawędrowałam w pobliże lasu na małą polanę, gdzie mieści się również niewielki skład drewna. Oczywiście poza zjedzeniem śniadania, zrobiłam również zdjęcia :-) Przyznam, że nie było łatwo, bo mało który pień drzewa był równy, ale dzięki temu moje zdjęcia są też "bliżej natury" ;-) Myślę, że taki truskawkowo-płatkowy miks przypadnie Wam do gustu. Zapraszam po przepis.


SKŁADNIKI


WYKONANIE

Piekarnik rozgrzać do temperatury 200°C. Truskawki umyć, przekroić na pół i umieścić w formie do tarty o średnicy 29 cm (forma musi być szczelna, nie może być to forma z nakładaną obręczą). Do truskawek dodać ksylitol, płatki kukurydziane czekoladowe, mleko i śmietanę, po czym dobrze wymieszać i wyrównać wierzch. W miseczce wymieszać płatki migdałowe i owsiane, posypać nimi równomiernie gotową masę i włożyć do piekarnika. Zapiekać 30 minut. Podawać na ciepło lub na zimno.









#odkrywamcomożezboże #mojaalternatywa #zrodzinąnajlepiej #lubella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz