niedziela, 21 maja 2017

Dżemy Łowicz z dodatkiem kwiatów takie, że Łooo!


Taką niespodziankę ostatnio dostałam: Wspaniały bukiet róż i niebieską paczuszkę z zupełną nowością firmy Łowicz! Mamy wiosnę, wszędzie kwiaty i w dżemach Łowicz również. Na tą niezwykłą kompozycję smaków składają się trzy nowe dżemy:

Muszę przyznać, że ta nowa kompozycja mnie zupełnie zaskoczyła. Te dżemy są obłędne w smaku! Koniecznie musicie spróbować. Osobiście najbardziej polecam wiśnię z płatkami róży.


Tak się złożyło, że w dzień dostarczenia mi tej wspaniałej przesyłki na obiad miałam naleśniki. Od razu więc przetestowałam dżem wiśniowy z płatkami róży. Muszę przyznać, że jest rewelacyjny w smaku. Mogłabym go jeść bez końca. Doskonale skomponował się również z naleśnikami czekoladowo-twarogowymi. Dla chętnych wstawiam LINK do przepisu. Poza walorami smakowymi dżem ten odznaczał się również sporą ilością owoców, co wyraźnie widać na powyższym zdjęciu.


Truskawka z kwiatem czarnego bzu również jest przepyszna. Świetnie się komponuje smakowo i pasuje nie tylko na śniadanie do chleba, ale również można z niej wyczarować wiele pysznych wypieków. Jeżeli chodzi o dżem brzoskwiniowy, to nie sięgam po ten smak zazwyczaj w sklepie, chyba, że potrzebuję akurat do ciasta. Tymczasem dżem Łowicz z dodatkiem lawendowej nuty zupełnie zmienia tutaj moje nawyki żywieniowe, bo jest bardzo smaczny. Kocham lawendę, rośnie u mnie na ogródku i często dodaję ją do herbaty lub wypieków, więc takie połączenie jest dla mnie strzałem w dziesiątkę.


A co pisze sam Łowicz o nowych dżemach z dodatkiem kwiatów? Cytuję poniżej:
  • Truskawka i kwiat czarnego bzu. To połączenie ulubionego owocu większości Polaków z wyrafinowanym rarytasem kulinarnym, jakim są kwiaty czarnego bzu. Jego smażone kwiaty są wyjątkowym przysmakiem cenionym na całym świecie. W nowym, wyjątkowym produkcie dżemowym Łowicza orzeźwiający smak kwiatu uzupełnia słodycz truskawki.
  • Brzoskwinia z lawendową nutą. Lawenda, jest rośliną ozdobną, miododajną i leczniczą. Jej oszałamiający zapach znają wszyscy, a olejki lawendowe stosowane są z powodzeniem np. w aromaterapii. W kuchni lawenda odkrywana jest na nowo. Idealnie pasuje do dań wytrawnych, W produkcie dżemowym marki Łowicz towarzyszy jej pełna słońca, słodka brzoskwinia.
  • Wiśnia z płatkami róży. Płatki róży cenione są za niepowtarzalny aromat, jaki nadają potrawom. Doskonale komponują się z wyrazistymi, bardziej charakterystycznymi smakami. W produktach dżemowych Łowicz płatki róży swym niecodziennym aromatem podkreślają słodycz wiśni, tworząc wyrafinowany i niepowtarzalny kolaż zapachu i smaku.
A jaka jest moja opinia na temat nowych dżemów Łowicz? Uważam, że są takie, że Łooo! Rewelacyjny smak, śmiałe i pyszne połączenia smakowe i oczywiście dżemy z kwiatami są takie trendy! Jest wiosna, więc kwiaty królują wszędzie. Dajcie się ponieść tej fali ;-) Osobiście polecam. Nie rozczarujecie się.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz