niedziela, 17 sierpnia 2014

Moja kuchnia

Każda osoba ma jakieś wyobrażenie pomieszczeń, w których czuje się dobrze. Ja również chciałam mieć zawsze kuchnię w kolorach ciepłych, słoneczną, przynoszącą mi natchnienie. I z takim też zamysłem powstał projekt. Już wcześniej przemyślałam, w którym miejscu najlepiej będzie mi się ciasta robić i gdzie ma stać stół, żeby przyjemnie się przy nim jadło. Mogę z satysfakcją powiedzieć, że moje oczekiwania się spełniły i na dzień dzisiejszy mam kuchnię przytulną i funkcjonalną :-) Oczywiście poniżej zamieszczam zdjęcia.


Na parapecie obowiązkowo doniczki z ziołami (bazylia, oregano, majeranek, rozmaryn, a aktualnie mam również ostrą paprykę). Firanka w takim stylu, by prezentowała się ładnie, a zarazem wpuszczała światło słoneczne.


Meble wykonane przez Andrzeja Mainczyka: https://www.facebook.com/pages/Andrzej-Mainczyk-meble-na-wymiar/624969624241474 lub https://plus.google.com/photos/113188951591051500688/albums?banner=pwa . Półki wysuwane mają cichy domyk, zaś każda otwierana samodomyk. Jest to bardzo wygodne.


W planowaniu kuchni wykorzystałam całą przestrzeń, jaka się znajdowała w pomieszczeniu, dzięki czemu mam dużo miejsca na chowanie garnków, zastawy, form do ciast, itp.


Za bardzo praktyczne rozwiązanie uważam małe, kwadratowe półeczki, które można wykorzystać np. na proszki do pieczenia, przyprawy, itp.


6 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta kuchnia. Ważne, że jest jasna. Przynajmniej dla mnie to się liczy. Czy nie myślałaś o płytce elektrycznej ? Bo widzę, że ta jest gazowa. Sam mam elektryczną i jestem b. zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten temat długo był omawiany: kuchenka gazowa, indukcyjna, czy elektryczna? Ostatecznie padło na gazową, bo wychodzi najbardziej oszczędnie. Tak w każdym razie z mężem wyliczyliśmy :-) Cóż... nie napisze, że mi się ją dobrze myje, bo tak nie jest. Jest trudna w utrzymaniu czystości.

      Usuń
    2. No to tak, zgoda że gaz jest tańszy. Jednak tak jak pisałem, ze swojej płyty elektrycznej jestem zadowolony. A teraz robią coraz bardziej energooszczędne :)

      Usuń
  2. Witam i ponownie zaprasza do dodania bloga do portalu wnetrzekuchni.pl http://www.wnetrzekuchni.pl/kontakt/zglaszanie-bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny poradnik dotyczący planowania kuchni znajduje się na stronie tego biura projektowego https://projektowanie-wnetrz-online.pl/projektowanie-kuchni-online . Okazuje się, że aranżacja tego wnętrza nie musi być wcale trudna. Pod warunkiem że zrobimy to ściśle według zaleceń doświadczonych specjalistów.

    OdpowiedzUsuń