wtorek, 26 stycznia 2016

Opinia o sklepie garneczki.pl


Pierwszy raz do sklepu internetowego garneczki.pl trafiłam trzy lata temu, kiedy to urządzałam kuchnię. Moim priorytetem nie była tu tylko cena, ale bardziej jakość i atrakcyjność zamawianych rzeczy. Odwiedziłam z mężem wcześniej kilka pobliskich hurtowni i duże było moje zdziwienie, że w garneczkach można to samo kupić taniej. Duże obawy budziła we mnie sama przesyłka, bo od koleżanek niejednokrotnie nasłuchałam się, że zamówienie z innych sklepów internetowych przyszło niekompletne lub też uszkodzone. Tymczasem moje obawy były bezpodstawne, bo każda zamówiona przeze mnie przesyłka ze sklepu garneczki.pl jest zapakowana wręcz mistrzowsko ;-) 


  • Adres sklepu:


http://www.garneczki.pl/


  • Szybkość realizowania zamówienia.
Jak na tak duży sklep, realizacja zamówienia przebiega bardzo sprawnie. Przy zamówieniu późnym wieczorem i zapłacie, już w następny dzień następuje kompletowanie towaru w magazynie, a w kolejnym wysyłka. W przypadku gdy w magazynie znajduje się ostatnia sztuka i jest uszkodzona, konsultant kontaktuje się i pyta, czy wysłać zamówienie bez tej rzeczy, czy też wolimy poczekać, aż ją sprowadzą.



  • Poziom obsługi klienta.
Obsługa jest bardzo miła i przede wszystkim sprawna. Nigdy nie dostałam uszkodzonego towaru, zawsze dzwonił do mnie konsultant by zapytać, czy chcę zamówić coś innego, czy zrezygnować z uszkodzonego towaru, czy też poczekać, aż zamówią nowy. Zdarzyło mi się również, że w rozmowie z konsultantem dostałam gratis do zamówienia. W innej sytuacji zadzwoniła do mnie konsultantka zaproponować mi bym dobrała sobie jedną rzecz, gdyż cena zamówienia się nie zmieni, bo przekroczę próg do darmowej przesyłki.



  • Jakość zapakowania przesyłki.
Moim zdaniem pakowanie przesyłek jest idealne. Nieważne czy zamawiałam szklanki, zastawę, czy zwykłe serwetki, przesyłki były zawsze bardzo dobrze zabezpieczone. Nigdy nie zdarzyło mi się, żebym dostała cokolwiek uszkodzone. Zresztą zapraszam do obejrzenia zdjęć ;-)







  • Czy bym poleciła ten sklep internetowy?
Jak najbardziej. Po pierwszej przesyłce można już wyrazić jakieś zdanie na jej temat, tymczasem ja złożyłam już w tym sklepie wiele zamówień i w żadnym przypadku nie rozczarowałam się. Mogę więc z czystym sumieniem polecić sklep.



  • Oferta sklepu, a jakość produktów.
Sklep ma bardzo duży asortyment na sprzedaż i nie sposób bym była w stanie napisać o każdym z nich. Niektóre z produktów są ocenione i tym można się też sugerować. W sklepie znajdują się rzeczy "z wyższej półki", jak również z tej "niższej" i to od Was głównie zależy, co chcecie kupić.



Mam już kuchnię w pełni urządzoną, ale do sklepu nadal zaglądam, bo można znaleźć w nim drobiazgi, które dodają uroku moim zdjęciom kulinarnym ;-) Cóż ostatnio popsuły mi się moje stare rękawice kuchenne, więc mam okazję coś zamówić (a nóż znajdę coś jeszcze ;-) ).

3 komentarze:

  1. Deska do krojenia pomaga na każdym polu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam złe doświadczenia ze sklepem Garneczki.pl Zamówiony towar dotarł do mnie w niekompletnym stanie. Kiepska jakośc produktów za wygórowaną cenę. NIE POLECAM!

    OdpowiedzUsuń