piątek, 10 lipca 2015

Koktajl z mango


Z pozoru bardzo łatwy koktajl, bo dwu składnikowy. Ale niestety tylko z pozoru, bo żeby był smaczny, to musimy mieć soczyste, dojrzałe mango. W supermarketach trudno o takie, bo zazwyczaj sprzedawane są twarde (w każdym razie ja na takie trafiałam). Nie pozostaje więc nic innego, jak pozwolić naszemu mango dojrzeć w domu. Ja trafiłam akurat na upalne dni, więc moje mango szybko dojrzało trzymane na kuchennym blacie. Ale uwaga, jak już mango zacznie się robić dojrzałe, to należy włożyć go do lodówki, bo w zbyt wysokich temperaturach zacznie po prostu gnić od środka (poznać to często po tym, że z manga zaczyna wyciekać sok). Jeżeli więc macie dobre mango, to do dzieła ;-)

SKŁADNIKI
  • 1 dojrzałe mango
  • 1 kefir
  • (można dodać 1 banan jeżeli wolicie bardziej słodkie)


WYKONANIE

Mango umyć, obrać ze skórki i wrzucić do blendera miąższ (można użyć do tego nożyka). Wlać zimny kefir i wszystko zblendować. Podawać od razu lub później schłodzone.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz