poniedziałek, 13 lutego 2017

Recenzja książki "Harry Potter i Przeklęte Dziecko" J.K. Rowling, J. Tiffany, J. Thorne


Tytuł książki: Harry Potter i Przeklęte Dziecko
Autorzy: J.K. Rowling, J. Tiffany, J. Thorne
Wydawnictwo: Media Rodzina

Postanawiając kupić tą książkę należy mieć na uwadze, że to przede wszystkim scenariusz sztuki Jacka Thorne'a. Książka podzielona jest na dwie główne części, na cztery akty i poszczególne sceny. Poza opisem scen w książce znajdziemy głównie narrację. Początkowo byłam rozczarowana, bo wydawało mi się, że będzie to utrudniało czytanie, tymczasem okazało się, że przeczytanie książki (pomimo, że mam małe dziecko) zajęło mi dwa dni. Jakie wnioski? Książkę czyta się szybko i fabuła wciąga. Nie można oczywiście napisać, że to ten sam Harry Potter, ale mimo to książka jest ciekawa. Wiele bym dała by móc zobaczyć oryginalną sztukę, bo zapewne jest niezwykła.


Patrząc na stronę wizualną książki, to nie przypadła mi do gustu okładka. Zupełnie nie kojarzy mi się za światem Harry Pottera. Nie przemawia do mnie i tyle.

Mimo, że książka jest napisana w formie scenariusza, to pozwala nam to bliżej poznać nowe postacie, między innymi syna Harry Pottera (Albus) i syna Draco Malfoya (Scorpius). O samym Świecie Magii niewiele nowego się dowiadujemy,co pozostawia pewien niedosyt. Mimo to książkę poleciłabym fanom Pottera, bo możemy ponownie przenieść się do tego niezwykłego Świata i przeżyć nowe przygody, tym razem z młodszym pokoleniem ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz